۱۳۹۱ مهر ۲۵, سه‌شنبه

سوالی که بسیجی سایبری را کلافه کرد و چند روزی است از شر ایشان خلاص شده ایم حتی دوستانش را هم نمی فرستد

یه بسیجیه به طرز عجیبی پیله کرده بود به من و پای تمام پستهای وبلاگ و فیسبوک و بالاترین بلافاصله سر و کله ش پیدا میشد و کلی فحش ناموسی و تهدید و چرت و پرت طبق آموزشهای اساتیدش می نوشت. بالاخره تصمیم گرفتم باهاش حرف بزنم. گفتم هموطن نازنینم اولا وضع تو خیلی بدتر از منه چون من اسیر چماق و تفنگ توام ولی تو اسیر جهل و افکار خودتی و امید رهایی تو کمتر از منه دوما بیا فحش ناموسی ننویس و فقط چند دقیقه متشخص باش و با بستگان من کاری نداشته باش با "بله" و "نه" جوابمو بده. قبول کرد. من هم ازش پرسیدم "آیا به نظر تو اکثریت مردم ایران فهمیدن که بسیجیها احمق هستند یا نه هنوز؟" و اینگونه شد که دیگه پیداش نیست چند روزه. قوزپیچ شد بنده خدا با این سوال. حالا نگرانش شدم عذاب وجدان گرفتم. ببین چه دل رحم و مهربونم من!!!!! ضمنا پست قبلی ببره حق با شماست استثنائا!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر